28 Ağustos 2012 Salı

BANA ÖYLE BAKMA TEOMAN İREM CANDAR




Teomanın İrem Candarla yaptığı muhteşem düeti dinlerken derin bir sesle şarkıya giren İrem hanım zaten bu şarkıın bepenilmemesi için olanak bırakmıyor bizlere. Gitar çalan herkes çin kolay ve güzel bir parça olan "Bana Öyle Bakma" nın incelemesini yapıyoruz. 
Gitara yeni başlayanlar için de çok zor olmayacak bir parça ki sadece sizi zorlayabilecek akor B7 olsa gerek. çoğu kişinin ilk başlarda basması zor olan bu akor şarkıya bir renk katıyor doğrusu . Şarkının videosunu da yukarıda paylaştım ki ritmini anlayabilesiniz. nakarat kısmında ritm biraz değişiyor dikkat ederseniz kolaylıkla çözebilirsiniz sanıyorum. Şarkının tamamını aşağıda paylaşmadım ve çalma gereği duymadım çünkü genel olarak ritmler akorlar aynı. zaten kendinizin çıkartması daha öğretici olur gibime geliyor. 
Teoman ve İrem'in yaptığı bu muhteşem düeti güzel sesli bir bayan arkadaşınızla söylemeniz çok daha güzel olacaktır ki bu akorları transpoze etmenize de çok gerek kalmayacaktır. videoyu izlerken farkedeceksinniz ki giriş kısımlarında pes bir tondan söyledim. Bir bayan arkadaşım olsaydı girişi o yapar ve güzel bir düet ortaya çıkarabilirdik. Neyse bu güzel parçayı çalarak repertuarınızı bir nebze olsun daha genişletebilirsiniz. iyi günler dilerim.
BANA ÖYLE BAKMA - TEOMAN İREM CANDAR


Em           D   C  D      Em
Bana öyle bakma, anlayacaklar
Em                 D
İkimize karşı bu dünya
C    D         Em
Bizi anlamicaklar
Em             D
Bana öyle yaklaşma
C   D          Em
Bana öyle dokunma
Em                 D
İkimize karşı bu dünya
C    D         Em
Bizi anlamıcaklar

   Em              D          C         B7
Bu hayatta bizi böyle yakamızdan tutacaksa  \
     Em            D          C         B7   > X 2
Hadi böyle yaşa derken kalbimize sormuş mu? /

1 yorum: